Hoe kunnen wij u helpen?

In lijn met het advies vanuit Daimler en de lokale overheidsinstanties werken wij zoveel mogelijk vanuit huis.
We proberen u, zoals u van ons gewend bent, van dienst te zijn. Mocht er toch wat vertraging zijn in onze reactie
dan vragen wij hiervoor uw begrip. Waar mogelijk vragen we u via mail te communiceren.

- Sales (algemeen): verzekeringen-sales@daimler.com

- Contract Management: verzekeringen@daimler.com

- Schade voor leasevoertuigen: schadelease@daimler.com

- Schade voor retail: schade@daimler.com

 

Onze contactgegevens

Mercedes-Benz Insurance Services Nederland B.V.
Ravenswade 4
3439 LD Nieuwegein

Telefoonnummer: (030) 605 98 45
E-mailadresverzekeringen-sales@daimler.com
KvK-nummer: 30139103
Wft-vergunningnummer: 12013393
BTW nummer: NL007092611B01

Direct de juiste afdeling, zie hieronder;

Sales

Vragen over een offerte: verzekeringen-sales@daimler.com
Vragen over Wagenpark: verzekeringen-sales@daimler.com
of bel (030) 60 59 845

Contract Management

Contractwijziging: verzekeringen@daimler.com
Vragen over stergarantie: verzekeringen@daimler.com
Vragen over uw polis: verzekeringen-sales@daimler.com
of bel (030) 60 59 841

Schade 

Schademelding: schade@daimler.com
of bel (030) 60 57 624

Beheer uw verzekering digitaal

Met onze verzekeringen gaat u veilig en zorgeloos de weg op. Wij streven naar gebruiksgemak en de beste service en maken alle zaken rondom uw verzekering zorgelozer en gemakkelijker. Beheer alles omtrent uw verzekeringen digitaal via de Customer portal.

De Customer portal is een klantportaal met tal van mogelijkheden om eenvoudig en online uw verzekering te regelen. U kunt lopende en reeds stopgezette polissen inzien, schade melden en de status hiervan bekijken, een adreswijziging doorgeven, uw dekking wijzigen of een groene kaart en aanvullende offerte opvragen.

Heeft u een suggestie of klacht?

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze service en werken constant aan de kwaliteit van onze verzekeringsproducten en onze dienstverlening. We horen dan ook graag hoe we onze producten of dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.